هدف از استفاده یک تردمیل چیست. و توضیحات در مورد امکانات مزایا ها و اشتباهات

هدف از استفاده یک تردمیل چیست. و توضیحات در مورد امکانات مزایا ها و اشتباهات

یکی از بزرگترین تجربه های ورزش یا (دویدن) در حال استفاده این است که می توان آن را در بیرون از منزل انجام داد. در حال اجرا در خارج از منزل مزایاهای هستنند . مانند : زمان سریع تر، شما را به هوای تازه و با طبیعت ارتباط برقرار می کنید.

با تمام این مزیت ها، ممکن است تعجب کنید که چرا کسانی هستند که می خواهد از دستگاه استفاده کنند. با این حال، تردمیل دارای مزیت های است و به شما امکان می دهد سرعت و شیب خود را سفارشی کنید تا بتوانید دقیقا تمرینی را که می خواهید انجام دهید.

هدف از استفاده یک <a  href=
تردمیل چیست؟ و توضیحات در مورد امکانات مزایا ها و اشتباهات" width="326" height="453" data-wp-pid="374" /> هدف از استفاده یک تردمیل چیست؟

امکانات یک تردمیل

treadmill ها دستگاه های ایستاده هستند که حتی امکان این است که می توانید آنها را در محیط بیرون از منزل هم ببرید. معمولا دارای قابلیت تنظیم سرعت و شیب برای تغییر تمرین شما می باشند ، به شما این امکان را می دهند که با یک دکمه مسیر شیب دار شبیه سازی کنید.

بیشتر تردمیل های تجاری با سرعت 12 مایل بر ساعت می رسند . ویژگی های مدل های اصلی بر اساس قیمت متفاوت است سبک تر، treadmill دستی به طور کلی ارزان تر از برقی آنها می باشند، در حالی که مدل های موتوری بیشتر هزینه بر هستنند.

تردمیل ها توسط چه کسانی استفاده می شوند:

اغلب توسط افرادی که متعهد به تمرین در حال اجرا هستند استفاده می شوند، اما نمی توانند به دلایل گرمای بیش از حد یا سردی هوا بیرون بیایند. اگر در محیط شهری زندگی می کنید، در حال ورزش بیرون از منزل ممکن است به دلایل ترافیک و آلودگی هوا نمی توانید تمرین کنید. این وسیله ها همچنین می توانند به شما در شبیه سازی دوره های مختلف کمک کنند.

به عنوان مثال، اگر شما در یک منطقه مسطح زندگی می کنید اما برای شیب های 10 کیلومتری مسابقه می دهید ، یک تردمیل می تواند به شما کمک کند تا به طور مؤثر برای این تپه ها آموزش ببینید.

فواید تردمیل :

صفحه و یا مسیر یک treadmill یک سطح نرمتر از آسفالت یا بتن است و بنابراین می تواند برخی از صدمات را از بین ببرد، یادداشت ها ریک موریس، نویسنده "آموزش تردمیل برای دونده". مبتدیانی که در مورد مسیرهای در حال سفر در معرض خطر هستند ممکن است راحت بتوانند مدت و شدت تمرین خود را با یک دستگاه تردمیل کنترل کنند. اگر شما هم از این وسیله استفاده می کنید، به آسانی می توانید در تمرین خود به راحتی پیشرفت کنید.

اشتباهات

بعضی ها معتقدند آموزش treadmill در حال استفاده در فضای باز می باشد . تردمیل ها می توانند ورزشکاران حرفه ای را دقیق تر آموزش دهند. جورج هورویتز، مربی  در حال استفاده ، در یک مقاله منتشر شده است، نشان می دهد که این وسیله به دونده ها کمک می کنند تا نوع خاصی از تمرین های آموزشی مانند سرعت و فاصله را اجرا کنند. با تکنولوژی یک treadmill، شما می توانید سرعت خود را تنظیم کنید و اطمینان حاصل کنید که آن را برای مدت زمانی که می خواهید حفظ می کنید.

توجه راهنمایی کم کردن چربی :

اگر هدف شما ارتقاء آمادگی قلبی عروقی و سوختن چربی ها ویا کالری باشد، یک تردمیل نیازهای شما را برآورده می کند. اگر شما یک دونده حرفه ای  هستید، می تواند به شما در آماده سازی ماراتن ها و سایر رویدادها کمک کند. تنظیم شیب در یک تردمیل در 1 درصد برای اجرا شما کمک خواهد کرد که برای کمبود مقاومت در برابر باد و تغییرات زمین، شبیه سازی در فضای باز اجرا شود.

ترجمه شده در وب سایت معرف کالا

نویسنده مطلب: بیست فایل

بیست فایل

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...