چگونه تردمیل خود را در فضای باز نگهداری کنیمتعمیر و نگهداری تردمیل در فضای باز می تواند سختی خود همراه داشته باشد،

چگونه تردمیل خود را در فضای باز نگهداری کنیمتعمیر و نگهداری تردمیل در فضای باز می تواند سختی خود همراه داشته باشد،

تعمیر و نگهداری تردمیل در فضای باز می تواند سختی خود همراه داشته باشد،

اما شامل مزایاهای هم می باشد. استفاده از دستگاه خارج از منزل در پاسیو، حیاط یا بالکن به شما یک مکان مناسب و راحت برای راه رفتن یا اجرا در حالی که لذت بردن از هوای تازه ایجاد کند.

مزایای یک تردمیل خانه شامل تمایل بیشتر در بهره بردن برنامه ورزش شما و همچنین راحتی، پیشگیری از آسیب و ایمنی شدن است. نگه داشتن Treadmill در فضای باز پاک و تمرین امن و موثر را تضمین کند.

چگونه تردمیل خود را در فضای باز نگهداری کنیم :
معرف کالا

چگونه تردمیل خود را در فضای باز نگهداری کنیم :

در قسمت زیر به صورت مرحله ای توضیح داده شده است :

مرحله 1

تردمیل را در یک نقطه از فضا که از خورشید محافظت شده قرار دهید . نور مستقیم خورشیدی می تواند باعث آسیب به پردازشگر کامپیوتر شما در Treadmill شما شود، به طوری که شما نیاز به یک نقطه ای نسبتا سایه دار هستید.

تنظیم تردمیل بر روی یک وسیله کمک کننده تا کنترل الکتریسیته ساکن، و همچنین ایجاد گرد و غبار و رطوبت در داخل موتور دستگاه Treadmill خود محافظت نمایید.

گام 2

چوب نجاری قاب را در سطح جلو تردمیل خود قرار دهید تا مطمئن شوید که Treadmill شما کج نشده شده است. قرار گیری دستگاه در سطح صاف می تواند جلو لغزش در طول زمان مدت تمرین از دستگاه Treadmill کمک کند.

مرحله 3

قبل از هر بار استفاده، تردمیل خود را با یک وسیله تمیز پاک کنید. این باعث می شود گرد و غبار و خاک از زمین به کمربند جایی که می تواند باعث اصطکاک با غلطک نشود.

مرحله 4

جهت تمیز کردن صابون و سایر پاک کننده ها لازم نیست چون ممکن است به موتور آسیب برسانند. همچنین دستها و پانل کنترل را نیز پاک کنید تا از خیساندن گرد و غبار، عرق و روغن پوست جلوگیری شود.

مرحله 5

هرگونه گرد و غبار یا خاکی که ممکن است به وسیله سواراخ های کوچک و ریز به وسیله هوای وارد شود به داخل موتور ضربه بزند را تمیز و پاک کنید. این باید یک بار در هفته انجام شود، زیرا ذرت آلوده غبار در موتور می تواند به تردمیل شما آسیب بزند و منجر به خراب شدن شود.

مرحله 6

تردمیل خود را با یک پوشش ضد آب بپوشانید تا از آن محافظت گردد .

اطمینان حاصل کنید که دستگاه کاملا پوشیده شده است و به خصوص اینکه رطوبت نمی تواند وارد شود.

نکات

حداقل یک بار در ماه تردمیل خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در حال حرکت مستقیم است.

هشدارها

هرگز از راه حل تمیز کننده مایع یا حلال بر روی تردمیل خود استفاده نکنید، زیرا می تواند زیر پوشش کمربند آسیب برساند به قطعات متحرک منجر به خراب شدن شود.

نویسنده مطلب: بیست فایل

بیست فایل

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...