چگونه لباس های خوب را انتخاب کنید

چگونه لباس های خوب را انتخاب کنید

تصمیم بگیرید که ویژگی های مورد علاقه تان را تأیید کنید شما می توانید از لباس ها استفاده کنید تا جنبه های ظاهر خود را بزرگ تر، کوچکتر، واضح تر یا کمتر قابل توجه بدانید. [1] [2]الگوهای لباس - لباس با خطوط عمودی معمولا بخشی از بدن آنها را پوشیدن در نگاه نازک تر است.

در همین حال، نوارهای افقی اغلب این فضا را گسترده تر می کنند. الگوهای روشن و جذاب توجه به جایی که آنها پوشانده می شوند، بنابراین اگر میخواهید مجسمه خود را تاکید کنید، یک پیراهن الگو با استراتژی خوب است. گفتگو نیز درست است؛ تیره، قطعه های جامد می تواند مناطق خاصی از بدن شما را به طور خاص تأکید کند، به خصوص هنگامی که با الگوهای روشن با زوج ها ترکیب شده است.سبک های دور کمر - رنگ های کم رنگ می تواند بدن شما را با یک کمر به مراتب بهتر مشخص کند. Waist های امپریال می تواند به تأکید بر سینه خود کمک کند.

خیاطی ساخت یافته - لباس با خیاطی ساختاری می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا تاکید و شکل دادن به هر بخشی از بدن شما باشد. لباس بالا بوکس می تواند بزرگ بدن شما را بزرگتر نگاه، در حالی که پد های شانه می تواند به طور خاص شانه های خود را گسترده تر ظاهر می شود. شلوار پشمی نیز می تواند پاها را ضخیم تر کند.انواع حلقه ها - دامن های A خط برای اضافه کردن منحنی عالی هستند و باعث می شود که سطح نیم پایین شما گسترده تر شود. دامن راست نیز برای انجام این کار خوب است. دامن توری دارای اثر متضاد است؛ هنگام سعی کنید تا بدن کمر خود را تحت تأثیر قرار دهید، این را بپوشانید.متناسببا - به طور کلی، لباس های بامزه، تعریف را پنهان می کنند، در حالی که متناسب تر می شود، آن را تشدید می کند.

پیشنهاد : ست سویشرت و شلوار مردانه با مدل Suprerme

چگونه لباس های خوب را انتخاب کنید

  • Image titled Avoid Laughing at Obese Girls Step 9

  • اندازه گیری های خود را بشناسید این که آیا شما در حال خرید لباس در رکاب هستید و یا آن را طراحی کرده اید، بهتر است نسبت های دقیق خود را در ذهن داشته باشید. از اندازه گیری نوار استفاده کنید و اعداد دقیق بنویسید. در اینجا اندازه گیری هایی که باید انجام دهید عبارتند از: [3]

    محدوده سر خود را برای اندازه کلاه.
    بازو بالا برای آستین
         گردن، که در لباس مردان بیشتر است.
         گسترده یا کامل قسمت سینه یا سینه خود را.
         کمر طبیعی.
         لگن برای لباس زنانه.
         Inseam، که فاصله از کشاله ران تا پایین مچ پا شما است.

    خرید پکیج ست سویشرت و شلوار 88 (red) و کفش مردانه Nike مدل Sergio

  • Image titled Dress to Make Yourself Look Skinnier Step 12

  • اطمینان حاصل کنید که لباس شما مناسب است. مناسب مناسب مهمترین بخش انتخاب لباس های خوب است. به طور کلی، یک لباس که به خوبی می آید اما در یک سبک بی نظیر به نظر می رسد بهتر از قطعه ای با جاذبه ضعیف در یک سبک به منظور جلب فرم بدن خود را.

         لباسهایی که مناسب هستند باید راحت باشند و حرکات شما را تحت تاثیر قرار ندهند در حالیکه به نظر نمی آیند بیش از حد چاق و چرب باشند.
         اگر شما در حال برنامه ریزی برای از دست دادن وزن هستید، لباس هایی را که به نظر می رسد چند ماه طول می کشد، خریداری نکنید. در عوض، پس از تغییرات عمده، خرید اصلی را خاموش کنید.
         اطمینان حاصل کنید که همیشه شلوار خود را بپوشید، به خصوص اگر در سمت کمربند هستید. یک شلوار بسیار کم شما را خیلی کوتاه تر نگاه می کند.

    Image titled Choose an Outfit That Suits You Step 8Bullet2

    خرید لباس که به نظر شما عالی است در حال حاضر. اگر یک لباس کاملا در حال حاضر مناسب نیست، اما شما فکر می کنم آن را بزرگ نگاه خواهد کرد، هنگامی که شما در شکل برای تابستان؟ ایده خوبی برای خرید آن نیست. برای شکل فعلی خود، نه به نظر شما باید داشته باشید. شما نمی خواهید پول را برای لباس هایی که ممکن است هرگز پوشانید هدر ندهید. [5]

         اگر یک ژاکت یا ژاکت تمام راه را فشار ندهد، مناسب نیست. یک اندازه را امتحان کنید یا یک کل دیگر را انتخاب کنید.
         اگر شما در یک قطعه لباس پوشیده باشید، مناسب نیست. اگر آن را از بین ببرد، باید اندازه دیگری را انتخاب کنید.

    قیمت ساعت مچی مردانه و زنانه HUBLOT مدل Suvi

    بررسی کنید که لباس از پشت چگونه است. این مرحله در پیدا کردن لباس های دلپذیر است که بسیاری از مردم از بین می روند. لباس یا کت و شلوار می تواند مانند یک جبهه کامل از جلو، اما از پشت به وحشتناک باشد. [6]

         اگر شما یک گوشی با دوربین جلو دارید، آن را با شما به اتاق پانسمان برای بررسی چگونگی پشت هر لباس به شما نشان می دهد. ببینید اگر به نظر می رسد کیسه ای یا خیلی تنگ است. اطمینان حاصل کنید که آن را به شما ملعون است، به این معنی آن نیست که منحنی های اشتباه را کتک می زنید و هیچ چیزی نشان نمی دهد.
         پس از بررسی چگونگی ظاهر لباس جدید بالقوه خود در مقابل جلو، به عقب برگردید تا پشت شما به آینه اتاق مناسب برسد. گوشی
    خود را به حالت دوربین جلو سوئیچ کنید و آن را در مقابل شما نگه دارید،
    بالاتر از شانه هایتان باشد و کمی به سمت پایین حرکت کنید. شما باید قادر به دیدن انعکاس پشت خود را بر روی صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید.
         اگر تلفن شما دوربین جلویی نداشته باشد، به جای آن، یک دست کوچک یا آینه جمع و جور را بردارید.

  • Image titled Choose an Outfit That Suits You Step 10Bullet2

  • همیشه به دنبال روند مد نیست. ممکن است بخواهید سبک های جدید را حفظ کنید، اما اگر نگاه خاصی به شما در مورد شما غلبه نکند، آن را پوشانید. سبک خود را بسازید و فقط شامل روندهای خوبی باشید که مناسب آن است. [7]

    خرید پستی ست سویشرت و شلوار مردانه polo مدل Arthur + یک عدد بافت مردانه هدیه

         به عنوان مثال، اگر شما یک مرد لاغر هستید و لباس های فوق العاده بامبو است، پول در این روند هدر ندهید. شما احتمالا آن را خاموش و همچنین انواع دیگر بدن است.
         از سوی دیگر، اگر شما روسری های شکلاتی و گلدار هستید، مرسوم، از فرصت استفاده از شیک فوق العاده استفاده کنید.

    انتخاب لباس های مناسب

    1. Image titled Choose an Outfit That Suits You Step 8Bullet3

    رنگ هایی را که برای شما مناسب هسنند را پیدا کنید. اینها می توانند رنگ هایی باشند که تن پوست شما را زیباتر نگاه می دارند و یا به سادگی مورد علاقه شما هستند. [8]

         لباسهایی را انتخاب کنید که با تنفس پوست شما مطابقت داشته باشد. افرادی که با تیزهوشان گرم هستند، تمایل دارند با رنگهای گرم به نظر برسند، در حالی که رنگهای سرد با پوست سرد و ملایم جفت میشوند.
         لباس هایی که رنگ های مکمل را ترکیب می کنند. اینها رنگهایی هستند که بر روی چرخ رنگ مخالف یکدیگر هستند: بنفش با زرد، آبی با نارنجی و قرمز با سبز.
         سعی کنید یک کمد لباس بسازید که شامل اساسی از یک یا دو رنگ خنثی باشد. Neutral ها پایه و اساس بسیاری از لباس ها را تشکیل می دهند، اما اغلب با یکدیگر همخوانی ندارند. برای لباس، این نوتال ها به رنگ سبز نور و قهوه ای، قهوه ای روشن و قهوه ای، سیاه و سفید و سیاه می باشند. [9]
         به یاد داشته باشید که شما باید چیزی را که شادتر از شما می سازد بپوشانید. اگر رنگ دلخواه دارید که با رنگ پوست شما منطبق نباشد، آن را هنوز هم برای شما کار می کند.

    خرید ست سویشرت و شلوار مردانه طرح police مدل Ulmer

    • .

  • Image titled Beat Boredom As a Pre Teen Girl Step 11


  • با یک برند که دوست دارید، با چوبکشی کنید اگر یک آیتم را پیدا کنید که به طور خاص بر روی آن راست کلیک می کند، از لباس های دیگر با نام تجاری مشابه استفاده کنید. بیشتر احتمال دارد که چیزی دیگری پیدا کنید که به نظر شما عالی است. در حالی که اندازه و برش ها اغلب بین مارک ها ناسازگار هستند، بسیاری از مارک ها اندازه خاص خود را در طول زمان حفظ می کنند. [10]
  • خرید ست سویشرت زنانه و مردانه طرح polo


  •      در عین حال، اگر کیفیت برند شما را به سمت پایین برسانید و یا اگر اندازه آن را تغییر دهید، شروع به جستجوی دیگران کنید.
         به یاد داشته باشید که مارک های آمریکایی به طور معمول جعبه و baggy در مقایسه با اروپا هستند. [11]
  • Image titled Choose an Outfit That Suits You Step 10Bullet4

    خرید نسخه های متعدد از لباس که دوست دارید. مردم عادی نیستند که نسخه های مختلفی از یک قطعه بسیار بزرگ را خریداری کنند. این به شما اجازه می دهد که کمد لباس خود را به طوری که با آنچه که می دانید کار کند.

    تیشرت آستین کوتاه مردانه سه بعدی مدل wicker

         برای اسب های کاری مانند دامن و شلوار، حتی خرید چند قطعه مشابه را در نظر بگیرید.
         این یک ایده بسیار خوب است اگر شما دشوار پیدا کردن لباس راحت است که متناسب است.

    Image titled Look Good on a Budget Step 15

    توجه به ارزش هر مورد. در صورتی که بتوانید از خرید کالاهای ساخته شده با کیفیت خوب خرید کنید، در مدت زمان طولانی صرفه جویی خواهید کرد. به
    عنوان مثال، اگر یک جفت کفش خوب دو برابر هزینه داشته باشد، اما ده برابر
    آن طول می کشد، در طول زمان به 10 جفت چکمه های ارزان می پردازید. [13]

         در حالی که گران بودن همیشه هماهنگی خوبی با لباس های معمولی را انجام نمی دهد، معمولا گران تر از بدنه های ساخته شده اند.
         به استثنای لباس های تابستانه تنفس، نشانه خوبی از کیفیت است که آیا لباس پوشیدنی است یا خیر.
         قبل از خرید، جوش را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها حتی و سازگار هستند. درزهای ضعیف، نشانه ای از کیفیت پایین هستند.
         برای کیفیت بیش از مقدار بروید معمولا بهتر است یک کمربند کوچکتر از لباس های ساخته شده ساخته شود تا یک بزرگتر از قطعه های ارزان قیمت.
         اگر شما در بودجه هستید، فراموش نکنید که مزایده های آنلاین و فروشگاه های دست دوم را بررسی کنید. شما اغلب می توانید آنچه را که دنبال می کنید را در حدودی از قیمت خرده فروشی پیدا کنید.

    کمد لباس خود را بسازید

    1. Image titled Dress to Make Yourself Look Skinnier Step 15

    اصول اولیه را پوشش دهید. هنگام کشیدن قطعات، اطمینان حاصل کنید که قطعات جامد دارید که می توانید در سناریوهای مختلف استفاده کنید. شما
    می خواهید یک کمد لباس است که شما را از کار به بیرون رفتن به شام بدون
    داشتن قطعات بیش از حد که فقط برای یک نوع مناسبت است. [14]

         به عنوان مثال، یک جور شلواری مناسب که می تواند باشد، می تواند حرفه ای با یک ژاکت زیبا و بلوز ساخته شود. برای شام کمی شلوار، ژاکت را بردارید و یک روسری را اضافه کنید.
         به
    عنوان مثال دیگر، دامن طول زانویی در یک رنگ جامد مناسب برای کار با رنگ
    جامد در بالا است، اما همچنین می توانید برای دوستان با دوستان خود کار
    کنید اگر شما چندین لوازم جانبی را اضافه کنید.

    خرید ست سویشرت و شلوار مردانه مدل 88 (red)

    یک یا دو رنگ خنثی را برای قطعات کارخارجی خود انتخاب کنید هنگامی که به مدل می آید، رنگ های اصلی خنثی سیاه و سفید، آبی، قهوه ای، خاکستری و قهوه ای است. از آنجا که نوترولها تمایل ندارند با یک لباس مشابه با یکدیگر
    همکاری کنند، چیدن و چسبیدن به یک یا دو به شما کمک می کند لباس های بیشتری
    را با قطعه های کمتر ایجاد کنید. [15]
            اقلام همه کاره مانند دامن، شلوار، کمربند و کتهای مورد نظر خود را انتخاب کنید.
            سفید نیز از لحاظ فنی یک رنگ خنثی است، اما می توان آن را با سایر نوتروپاها متصل کرد.
        تصویر با عنوان خستگی ضرب و شتم به عنوان دختر پیش دبستانی مرحله 14
        3
        با کمد لباس فعلی خود در فروشگاه باشید. مگر اینکه در همان زمان لباس های کامل را خریداری کنید، یک قطعه را هرگز بخرید، مگر اینکه بدانید چه چیزی را با آن پوشیدید. قبل از خرید یک مورد، ذهنی یک یا چند لباس را با استفاده از آن و قطعاتی که قبلا در اختیارتان قرار داده اید ایجاد کنید. [16]
            حتی اگر شما یک مورد را دوست داشته باشید، ممکن است آن را هرگز
    در کمد لباس خود قرار ندهید، اگر سبک معمولی شما نیست، به این معنی که شما
    آن را نخواهید پوشید.
            پرش از این مرحله می تواند به بسیاری از قطعه های ناخوشایند منجر شود که فقط در گنجه شما نشسته است.
        تصویر با عنوان خستگی ضرب و شتم به عنوان یک دختر پیش دبستانی مرحله 13
        4
        خلاص شدن از شر هر چیزی که شما نمی پوشید اولین قدم برای ساخت یک کمد لباس چیزی نیست؛ آن را ساده تر آنچه شما در حال حاضر. از طریق گنجه خود بروید و قطعاتی را که هرگز پوشانید نگاه نکنید. از بین بردن این ها، انتخاب لباس های بسیار راحت تر خواهد بود. [17]
            شما می توانید لباس های قدیمی خود را به صورت آنلاین بفروشید، اگر پول نقد کم دارید.
            یکی دیگر از گزینه این است که آنها را به خیریه بگذارید. اگر قبض را دریافت می کنید حتی مالیات خود را برای کمک مالی دریافت می کنید. برخی از موسسات خیریه کمک های مالی را دریافت خواهند کرد، بنابراین شما مجبور نیستید به هر کجا بروید.
            در نظر بگیرید که آنها را در رسانه های اجتماعی قرار دهید. چند بار دوستان شما می خواهند اقلامی را که مایل نیست ادعا کنند.

    خرید تیشرت آستین کوتاه مردانه طرح MAGIC ROAD

    شما با خواندن wikiHow به مردم کمک می کنید

    ماموریت wikiHow برای کمک به مردم است، و ما واقعا امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند. اکنون با کمک wikiHow به دیگران کمک می کنید.

    فروش ست بافت مردانه و زنانه مدل Zigzag آنهایی که زیبا پوشند

    امکان جهانی یک سازمان غیر انتفاعی است که متمرکز بر اتصال دانشجویان آفلاین به دانش جهانی است. آنها کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر کسی می تواند بهترین منابع
    آموزشی را از وب در هر زمان و هر مکان حتی به اینترنت دسترسی پیدا کند.

    زیر را کلیک کنید تا به ما اطلاع دهید که شما این مقاله را بخوانید و wikiHow از طرف شما به امکان جهانی اهدا خواهد شد. با تشکر برای کمک به ما در رسیدن به هدف ما کمک به مردم یاد بگیرند که چگونه به انجام هر کاری. .

    نویسنده مطلب: بیست فایل

    بیست فایل

    پاسخ دهید

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...